maandag 4 februari 2013

MY Vintage VALENTINE !

Hallo Allemaal,

Love is in the air, nou bij mij al meer dan 30 jaar. maar dit terzijde! Ik kwam dit valentijnsplaatje op het internet tegen, is het geen "Lieffie"? Het papier , bloemen, hartjes , lint  ect. is uit eigen voorraad en de poststamp stempel ( op de achtergrond ) is van Kaisercraft.
Verder wil ik jullie bedanken voor de reacties op mijn eerste scrap - layout en de tips, die ik heb gekregen via de mail, dank daarvoor!
Verder ben ik de laatste tijd weer wezen bloghoppen en ik ben een paar hele talentvolle creatievelingen tegen gekomen. Leuk al die verschillende stijlen en passies voor dingen. Mocht ik in de toekomst wat inspiratie "lenen", dan plaats ik de link van de desbetreffende blogger bij mijn werkstuk.





en op verzoek een paar close-upjes van de bloemetjes.

                    





XOXO Carla


1 opmerking:

  1. Beautiful card Carla and what an adorable image. Great layout too!

    Much Love.

    BeantwoordenVerwijderen