zondag 17 februari 2013

Tina's uitdaging voor de Maandag!

Hallo Allemaal,

Eventjes tijd om achter de computer en mijn scrapplek te zitten. Ik wilde jullie onze kaarten van de maandagworkshop bij Tina . Het zijn diverse soorten kaarten geworden. Ik ben het papiertje kwijt, waarop ik de gebruikte materialen had opgeschreven. Maar ik weet sommige nog wel te benoemen.
Bij de winterse kaart kregen wij allemaal dezelfde materialen om mee te werken. Dit is het resultaat van twee van ons:


























IJs bloemen zijn gemaakt met een mal van Crealies en een pons van Martha Stewart. Bloementjes komen van Wild Orchid. Magnoliastempel is ingekleurd met Derwent coloursoft.
















Magnoliastempel is ingekleurd met een gewone " vette " kleurpotloden. 
Elleke heeft de crealies bloemen anders gestapeld, waardoor je weer een ander soort bloem krijgt.











De " Valentijns " kaarten zijn ook met dezelfde materialen gemaakt. Hier zie je ook heel duidelijk wat voor stijl iemand heeft. Elleke houdt van drukke patronen en Carla van rustige kaart.




























































XOXO Carla

1 opmerking: