vrijdag 7 oktober 2011

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand..

Hallo Allemaal,

De spiegel geeft niet zo'n lekker beeld vandaag, ik ben een beetje grieperig. Tussen het hoesten door probeer ik dit berichtje op het beeldscherm te krijgen.
Afgelopen maandag heeft Tina een decoratieworkshop gegeven. 
Dit keer hebben we een spiegel ( malm van ikea ) gedecoreerd. De mijne heb ik wit geschilderd met gesso, zodat de oppervlakte mat werd. Persoonlijk hou ik van rustige decoratie, maar je kan je op zo'n spiegel helemaal uitleven naar eigen smaak. Er zijn diversen bloemen gebruikt van wildorchids crafts, takje is een kunstbloem decoratie en de vlinder is van de action. De libelle stempels zijn privé bezit van Tina , later vermeld ik wel van wie deze zijn.
Het maken van deze spiegel kost weinig tijd en je hebt een heel persoonlijk presentje voor iemand ( of voor jezelf ).


gemaakt door Carla


Jullie zullen wel denken "vriendinnenclub", we zien alleen maar kaarten van Carla! Dat klopt , omdat Elleke nog op vakantie in Thailand is. Hopelijk komt ze met héél veel inspiratie terug. Verder heeft Tina een eigen blog en om niet alles dubbel te laten zien plaatsen wij niet alles van haar hand.


  XOXO Carla.

1 opmerking: