maandag 17 oktober 2011

Snowy de sneeuwpop!

Hallo Allemaal,

Deze keer een kaartje , welke ik gemaakt heb voor een 3th challenge  van Get Creative van Channa. ( trouwens mijn eerste kaartchallenge ) Alles behalve een vierkant. Ik heb ooit eens een kaart zo gezien, dus ik dacht ik maak mijn eigen interpretatie daarvan. De kerstbomen (stans is van marrianne design ) heb ik bewerkt met liquid applique, welke puffed met een heattool. De cardstock heb ik in laagjes gevouwen en aan de zijkant met een schaar een soort bergrandje geknipt.
De bergjes heb ik voorzien van papier , welke ik geembossed heb met een stippeltjes mal van cuttlebug. De stempel is een sneeuwpop van "Whimpsy & Snapper " , die ik ingekleurd heb met derwentpotloden. Verder heb ik tekst, sneeuwballetjes en een ijskristal uit voorraad gebruikt.

                                                                       voorkant
gemaakt door Carla




zijkant




XOXO Carla

9 opmerkingen:

  1. wow!!!this is amazing!!!loooove the shape and the 3d effects!!
    thank you for joining us at gc!!
    good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. very beautiful card .. the partitions make beautiful the result

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi! Gave vorm. Thanks for playing along with get creative. Channa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Carla,

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt, niet verwacht dat de achterkant een 3d effect gaf, prachtig.

    Cornelia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my how funa and creative...just gorgoeus thank you so much for playing along with us at Get Creative!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a clever card just fabulous ! Love the shape and this winter wonderland scene just perfect for our challenge at Get Creative, thank you so much for going us.

    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. It's a beautiful card! The 3d effect also perfect!!! Thank you for playing along with us!

    BeantwoordenVerwijderen