vrijdag 14 februari 2014

Vandaag is ROOD de kleur!

Hallo Allemaal,

Love is in the air! Happy Valentine! Voor mij is het altijd Happiness en niet alleen op 14 februari. Maar voor diegene met een heimelijke verliefdheid, een lief klein valentine's kaartje met een "cupido"magnoliaatje. Het lijkt net of Cupido in de wolken zit of is. Ik heb ingekleurd met Derwentpotloden en de vorm van de cardstockkaart uitgeknipt. Wolkenmal is van memorybox en het stempeltje "just for you" heb ik een keer gehad van Tina.
Verder heb ik een lovetape van de Ikea, distressinkt, witte inkt, restantje design papier, stickels, glossy accent en rose sierhartjes gebruikt.





                                                          HAPPY VALENTINE'S DAY!

                                                                          XOXO Carla


1 opmerking:

  1. mooie blog, ik vondt u via andere bloggers...zal zeker meer gaan bezoeken...groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen