zondag 21 oktober 2012

De bladeren vallen ...

Hallo Allemaal,

Eventjes een kaartje met Herfstkleurtjes. Ik had nog één met derwentpotloden ingekleurd magnoliaatje liggen in deze kleurtjes. Ik heb de vilten blaadjes ( deze zaten in leuke zakjes met enkele vilten herfstfiguurtjes ) en het jute bandje bij de wibra gekocht. Verder heb ik bloemen en siersteentjes uit voorraad gebruikt. De binnenkant heb ik ook gedaan, maar met het restant papier van de voorkant en versiert met mini herfstblaadjes. ( Xenos )
Het papier is cardstock en van een blok gekocht bij de Action. Het stempeltje heb ik een keer op een beurs gekocht, makkelijke maat, ook voor op tags.




Geniet nog af en toe van het mooie Herfstweer.


XOXO Carla


2 opmerkingen:

  1. Wat een enig herfstkaartje leuk zo met het jute bandje erachter.
    Ook de vorige kaartjes erg mooi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg mooie kaart. Geweldig leuke bloemen.
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen