maandag 12 maart 2012

Colorful Vintage

Hallo Allemaal,

Zo de vrouwendag zit er weer op, einde van de week geef ik jullie een impressie van deze dag. Ik ben nog niet helemaal klaar met de layout van de foto's, dus nog even geduld. Ik heb wel een kleurijk label van Tina gekregen, om te laten zien. Ik vond het zo'n leukerdje, dat ik deze gelijk in een bos met tulpen gefotografeerd heb. Vandaar het vleugje rood!


                                           gemaakt door Tina

Tina heeft vintage plaatjes gebruikt van het internet en deze verwerkt tot een label. Verder heeft ze kant, een veer, brads en diversen bloemen toegevoegd. Als laatste heeft ze verschillende gekleurde touwtjes ( lint, wol etc.) door het label gehaald. Ik denk dat je iemand heel blij maakt met een kadootje of een bos bloemen met zo'n vrolijk labeltje.  
Ik zie dat wij weer een nieuwe blogvolgster hebben, welkom Joke , leuk dat je ons wilt volgen.  


                                                   XOXO Carla                                                    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten