dinsdag 24 januari 2012

Sugar Brown Love!

Hallo Allemaal,

Omdat Valentijnsdag eraan gaat komen is het deze keer een hartenkaartje geworden, maar ééntje met bruine tinten i.p.v. rode.
Ik heb een oud stempeltje van hanglar & stanglar ingekleurd met derwentpotloden. De harten heb ik uit diversen soorten papier gesneden met stansen van Boekenvoordeel. Het clearstempeltje van het bloemenhartje komt van een serie van de action, waarvan ook het bloemetjespapier is. De bloemen zijn van Wild orchid crafts en de blaadjesstans heb ik een keer op de beurs gekocht, ben de naam even kwijt. Verder zijn de randen bewerkt met distressinkt en heb ik plaksteentjes gebruikt. Aan de binnenkant heb ik hetzelfde Hart verwerkt, maar heb ik het kleinste hart blanco gelaten om een romantische boodschap neer te pennen.


                                         gemaakt door Carla

Verder wil ik ook onze nieuwe blogvolgers bedanken voor het volgen van onze blog. Het zijn er nog niet zoveel , maar we hebben hele leuke volgers, die op hun beurt ons weer inspiratie geven om nog leukere, mooiere kaarten en andere creatieve dingen te maken.                                                              Bedankt!                                               


XOXO Carla










1 opmerking:

  1. Het is weer wat anders dan de rode en rosse valentijn kaarten en de stempelafdruk is heel mooi ingekleurd.

    groetjes Tina

    BeantwoordenVerwijderen