zondag 11 september 2011

Give me a M, Give me an A, G, N, O, L, I, A !

Hallo allemaal,

Ondanks dat ik al aardig kan scrappen ( ruim 1 1/2 jaar ) wil ik niet pronken met andermans veren, want de laatste vintage kerstkaart is gemaakt door Elleke. We delen de blog met onze vriendinnenclub en ik ben de blogmaster, LOL!
Vandaag is de magnoliakaart gemaakt door Tina. Hiervoor heeft ze witte cardstock en designpapier van Magnolia Fairy tale serie gebruikt. De roosjes zijn van Wild orchid craft, de spiraal & twigs zijn van Magnolia. De randen zijn gedaan met een EK pons en creatables van marianne design.
Magnolia "Cheerleader Tilda" stempel is ingekleurd met copics, afgewerkt met distressinktpads en stickels.

                                                  voorkant kaart




binnenkant
gemaakt door Tina



XOXO Carla.

1 opmerking:

  1. Leuk dat jullie de blog met elkaar delen, dat is nog eens samenwerken. Het kaartje van Tina is heel erg leuk, prachtige bloemetjes.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen