donderdag 19 april 2012

Artfully kitsch work

Hallo Allemaal,

Zo ik heb even tijd ( druk met wat creatieve vrijwilligersopdrachten )om weer een paar "kunst" werkjes te laten zien. Deze kaarten zijn gebaseerd op de kunstige kitsch tags, kaarten en scrapbookpages van Berry 71 bleu van Marivic Clifton en haar talentvolle DesignTeam members uit verschillende landen. Op z'n tijd is "kitsch"erg leuk om te maken.
De basis zijn vintagebloemen cardstock van de action, verder heb ik vintageplaatjes van het internet gebruikt en aangekleed met van alles en nog wat. Lekker gerommeld in mijn voorraden, zoals bedeltjes, glimmertjes, diversen bloemen, houten ornamenten en natuurlijk kant en lintjes. Je kan je helemaal laten gaan. Ik ben nieuwsgierig wat jullie ervan vinden, laat het mij weten.


                                         gemaakt door Carla




gemaakt door Carla


 

                                           XOXO Carla

2 opmerkingen:

  1. wat een enige kaartjes leuk dat vintage zal er ook weer eens een kaartje mee maken.
    Ja je kunt je er helemaal in uitleven 2kaartjes maar allebei zo verschillend, erg leuk gedaan zo met die strik.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi geworden, net wat Joke zei twee verschillende kaarten
    maar o zo anders afgewerkt met kleur gebruik en materialen.
    Heb je leren haken, ben benieuwd?.

    Groet, Cornelia

    BeantwoordenVerwijderen