maandag 14 november 2011

Ik heb mijn eerste challenge gewonnen, joepie!

Hallo Allemaal,

Ik heb mijn eerste challenge gewonnen en dat al gelijk met de eerste challenges waaraan ik mee deed. Mijn swirl bloemetjes kaart heeft gewonnen bij Irini van Get Creative. Dit is een erg leuke blog met heel veel verschillende challenges, neem even een kijkje. 
Verder zijn wij bezig met artikelen maken voor onze kraam op de kerstmarkt. Via deze kraam willen wij laten zien dat vrijwilligerswerk leuk is om te doen, maar ook het deelnemen aan activiteiten, zoals die van ons.
Ik heb vandaag een rieten klok ( action ) aangekleed met een magnolia tilda stempel ( kerst vorig jaar ) en diversen materialen, zoals bloemen, lint, tule , swirls , een kerstboom en strasssteentjes. Het labeltje is een magnolia tekststempel van vorig jaar. Tilda heb ik ingekleurd met derwentpotloden.


                                                                 gemaakt door Carla








Met Elleke gaat het al wat beter, maar ze heeft nog erg last van haar allergie ( jeuk ). Hopelijk kan ik gauw weer wat moois van haar laten zien op onze blog.



XOXO Carla


 

2 opmerkingen:

  1. Ja, daar ben ik weer! Wat een super gave kerstklok Carla, heel leuk! Veel succes met de voorbereidingen van de kerstmarkt. Gefeliciteerd met je prijs en Elleke veel beterschap!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk geworden precies mijn kleur.

    Gr Tina

    BeantwoordenVerwijderen